Takipçilerim :)

31 Mart 2015 Salı

Golden Rose Stick Concealer

İyi akşamlar :) Zorlu bir günün ardından yazı yazmak istedim bugün Türkiye'nin çoğu yerinde elektrik kesintisi vardı ve sanki her şeyde bir sorun vardı bugünü atlatırsak her şey iyi olacak diye düşünüyorum sabahtan beri, her şey yoluna girer inşallah.
Gelelim bugünkü yazıma, bugün sizlere severek kullandığım bir concealer dan bahsetmek istiyorum. Göz altı morluklarımdan rahatsız olduğum için likit kapatıcıyı çok kullanmıyorum.


Bu ürünü ilk aldığım günden beri severek kullanıyorum ve herhangi bir ağırlık yapmıyor yağlı his bırakmıyor ve kapatıcılığına gelirsek oda çok iyi. Sürdükten sonra üstüne herhangi bir şey sürmenize hiç gerek kalmıyor. Çok güzel bir aydınlık veriyor hatta birkaç kere bana farımı sordular ama ben far sürmemiştim öyle bir ışıltı veriyor anlayacağınız. Şikayetçi olduğum tek nokta hemen bitiyor olması onun dışında herhangi bir problemi olduğunu düşünmüyorum.

Bendeki numarası 02

Concealer da açık tonlar her zaman daha güzel bir görüntü veriyor tabi bu benim fikrim sizler aynı tonda olmasından hoşlanıyor olabilirsiniz tercih meselesi tabi zaten 5 tonu var deneyerek seçebilirsiniz. Bugünlükte benden bu kadar hepinizi öpüyorum :)

7 yorum:

  1. merhaba cnm hiç kullanamıyorum bu tarz stic ürünleri !! esaret edemiyoru desem daha doğru olur çünkü çizgileri daha bellirgin ediyor diye duydum sende de oldu mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyice yaydiktan sonra bende oyle bir sey olmuyo canim :) bir kere magazada goz altina dene biraz bekle eger memnun kalirsan denemeni tavsiye ederim kapaticik ozelligi likite oranla daha iyi diye dusunuyorum

      Sil
    2. teşekkürler tatlım güzel günlerde kullan:)

      Sil
  2. Ben de A101 indiriminden aldım geçenlerde ama henüz kullanmadım :) Likitlere göre daha iyi kapatacağını düşünüyorum teşekkürler paylaşım için ♥

    YanıtlaSil
  3. yarencim güzel bir yazı olmuş daha önce kullanmadım ama denemekte fayda var diye düşünüyorum yazıdan sonra :)) bende beklerim bloguma hoş kal; tuhafgezegen.blogspot.com.tr :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denenmesi gereken urunlerden biri ben cok memnunum takipteyim zaten canim :)

      Sil