Takipçilerim :)

23 Mart 2015 Pazartesi

Note Ultra Volume Mascara

Herkese iyi akşamlar :) Bir haftadır çok sık yazamıyorum birkaç tane önceden hazırladığım yazıları paylaşabildim ancak. Önce arkadaşımın yanıma gelmesi üstüne de erkek arkadaşımın gelmesi derken blogdan biraz uzak kaldım haliyle ama yine de her boş bulduğum fırsatta bakmaya çalıştım. Daha önce sizlere favori maskaramdan bahsetmiştim (yazısını burada bulabilirsiniz) ve yenilerine açık olduğumu söylemiştim o yazının ardından Note markasının maskarası dikkatimi çekti ve fırçasının tam istediğim gibi olması üzerine bir şans vermeye karar verdim.


Bu maskara isminden vadettiği özellikleri veriyor. Benim maskaradan istediğim en önemli şey kirpikleri birbirine yapıştırmaması. Uzun,kıvrık ve yoğun kirpikleri çok sevsem de kıvırma işlemini kirpik kıvırıcı kullanmadan tam anlamıyla yapabilen bir maskaraya henüz rastlamadım. Asıl konumuza gelirsek bu üründen oldukça memnunum kirpikleri kesinlikle birbirine yapıştırmıyor ve topaklanma yapmıyor çokta güzel bir görünüm sağlıyor. Ama Rimmel'in maskarasından da vazgeçemiyorum değişimli olarak kullanıyorum. Uzun ve tek tek taranmış gibi kirpikler istiyorsanız aradığınız bu olabilir. Bugünlükte benden bu kadar hepinizi öpüyorum :)

4 yorum:

  1. Bende de concelaerı var memnunum maskarasını da deneyeceğim sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk firsatta bende concelaerini dememeyi dusunuyorum canim bencede denemelisin ben cok memnunum :)

      Sil
  2. bende de var fırsat olmadı kullanmaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanınca seninde yorumunu öğrenmek isterim canım :)

      Sil