Takipçilerim :)

4 Mart 2015 Çarşamba

Golden Rose Rich Color 126

Herkese merhaba! İlkbahar geldi ojelerimizin renkleri de açılmaya başladı :) Bordo oje bağımlısı olsam da arada böyle renkler kullanmayı da seviyorum mor ojelerim gibi şimdi gelelim yeni bulduğum ve favorilerimin arasına girmeyi başaran ojeye;
Parlaklığı ve rengi gerçektende göz alıcı değil mi yoksa ben mi abartıyorum :) 
Ojenin numarası gördüğünüz gibi 126 
Golden Rose'un Rich Color ojelerinin parlaklığının çok güzel olduğunu düşünmeme neden oldu bu oje diyebilirim yeni renkleri de deneyip sizlerle paylaşacağım umarım sizde beğenmişsinizdir hepinizi öpüyorum yarın bol ışıltılı bir gün olsun iyi geceler :*


4 yorum:

  1. Koyu renkleri kısa tırnaklara çok yakıştırıyorum :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Rich Color serisini sevdim ben, bir kaç rengini kullanıyorum çok şık duruyor pamakta, parlaklığı, kalıcılığı ve özellikle tırnaktan kolay çıkması benden geçer not aldı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten parlakligi ve tonlari cok guzel ama tirnaktan cikmama kismi bende olmadi ertesi gunu uclari gitti :)

      Sil