Takipçilerim :)

1 Mart 2015 Pazar

DIRTY Works Eye Cream

İlkbaharın ilk gününden herkese merhaba, tüm kışımı göz çevremin kuruluğundan şikayetçi olarak geçirdim desem yeridir! Ve aradığımı Şubat ortasında buldum ama neyse ki en son kar yağışında beni kurtardı :)

İlk olarak dirty works ürünlerinin görsel renkleri de çok hoşuma gidiyor demekle başlamak istiyorum :) ve şimdi yorumuma geçebilirim, ürünü yüzümü tamamen temizledikten sonra göz çevreme uyguluyorum o birkaç dakika sonra göz çevremin nemlendiğini hissetmeye başlıyorum.

İki veya üç sıkım yetiyor benim göz çevreme ve küçük olmasına rağmen uzun süre dayanacağını düşünüyorum. Her gece yüzünüzü temizledikten sonra hatta uyumadan önce bile olabilir uygularsanız etkisini göreceğinizden eminim.
Yapısına gelecek olursak ne yağlandırma yapıyor ne de rahatsız edici bir yapıya sahip. Ben cildim yağlı olduğu için ilk başta tereddüt etsem de şu an çok memnun bir şekilde kullanıyorum.

Gördüğünüz gibi sürülmüş halinde herhangi bir topaklanma yok. bu arada ürün bildiğim kadarıyla sadece Gratislerde bulunuyor bilginize.

Makyaj yaparken kullanabileceğiniz çok memnun kaldığım bir nemlendiriciyi paylaşmıştım merak edenler için  buraya tık tık. Baharın hepinize mutluluk,huzur,güzellik,aşk getirmesi dileğiyle hepinizi öpüyorum :*

4 yorum:

  1. Bu kremin methini çok duydum, mutlaka deneyeceğim ürünlerin başında, sen de çok güzel anlatmışsın canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim gercekten cok memnun kaldim en kisa zamanda seninde dusuncelerini ogrenmek dilegiyle :)

      Sil
  2. bende en kısa zamanda denemeyi düşünüyorum, yazı için teşekkürler:)
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kurulugumu cozdu tavsiye ediyorum :)

      Sil