Takipçilerim :)

20 Mart 2015 Cuma

Blistex Medplus Lipbalm

Herkese merhaba!! Bugün sizlerle lip balmlarım arasından favorim olandan bahsedicem. Bu ürünle dudağımdaki çatlamalardan çok şikayetçi olduğum bir zamanda izlediğim bir video sayesinde tanıştım ve kendimi direkt bu ürünü almaya giderken buldum.


Parmaklarınızla sürmeniz gerekiyor ama bundan hoşlanmıyorsanız eğer ruj şeklinde de bulunuyor. Sürdüğünüz an mentolü hissediyorsunuz ve dudaklarınız yanmaya başlıyor eğer mentol sizi rahatsız ediyorsa kullanmanızı önermem. Ben etkisini iki günde görüyorum ve dudaklarım eski haline dönüyor uyurken sürmenizi tavsiye edebilirim daha kalıcı olması için. Dudağınızda herhangi bir ağırlık yapmıyor. Gördüğünüz gibi ürün bitti bitecek.  Bittiği an geri alacaklarım arasında yerini aldı. bugünlükte benden bu kadar hepinizi öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder