Takipçilerim :)

25 Mart 2015 Çarşamba

NYC 272

Merhaba :) Bugün çok mutluyum çünkü tam bir bahar havasına uyandık güneşin tüm evi aydınlatması kadar güzel bir şey var mı acaba (vardır tabi ki ama buda güzel:) ) ve hava sayesinde tam bahar moduna girdim diyebilirim. Bu enerjiyle de bugünü kendime bakım günü ilan ettim ve manikürümü yapıp ojelerimi sürdüm. Bu aralar çok beğendiğim ve sürekli arayışında olduğum simli ojelerden bir tanesi konuğumuz madem havalar ısınıyor açık ton ojeler de gün yüzüne çıkmaya başlıyor.


NYC markasının ojesini ilk defa denedim ve gerçekten çok beğendim hemen kurudu ve birkaç gün uçları çıkmadan dayanıyor. Her tonu böyle midir bilmiyorum tabi ama bunun için bunları söyleyebilirim. Ben rengini de duruşunu da çok beğendim siz ne düşünüyorsunuz?

4 yorum:

  1. gerçekten güzel rengi varmış :):) Bende size nyc Caramel Toffee (220) i önermeden geçmeyeyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk firsatta bakacagim tesekkur ederim :)

      Sil