Takipçilerim :)

14 Mart 2015 Cumartesi

CLINIQUE Chubby Stick İntence

Herkese merhaba!! İlkbahar gelince nedense aklımıza hep yumuşak tonlar gelir gerçi bana sorarsanız ben rujda pek sert tonları kullanmıyorum oda kendime çok yakıştırmadığım için yoksa çok sever ve beğenirim.

Gelelim size bugün bahsedeceğim ruja bu ruj kelimenin tam anlamıyla beni kendine bağladı diyebilirim ve bu yüzden bitmesin diye kullanmaya kıyamıyorum :) 
Yapısından bahsetmek gerekirse dudağıma sürdüğümde sanki altına nemlendirici sürüp öyle sürmüşüm gibi hissediyorum ve kesinlikle kurumuyor kalıcılığı hakkında çoğu ruj için bir şey diyemiyorum çünkü kuruyan rujların bile iç kısımları hemen gidiyor bende ne yazık ki. Yapısı parlak ve nude tonlarda makyaj için benim favori rujlarımdan biri. Bir de rengine bakalım,



Gördüğünüz gibi çok tatlı bir tonu var. Rujun adı 01 Curviest Caramel olarak geçiyor. Benim şikayetçi olduğum tek nokta hemen bitiyor olması ama belki bu benden kaynaklanıyor bile olabilir. Yinede ben çok severek kullanıyorum umarım sizde beğenirsiniz. Eğer kullananınız varsa siz neler düşünüyorsunuz? Bugünlükte benden bu kadar hepinizi öpüyorum :*

8 yorum:

  1. Rengi harika bayıldım, güzel günlerde kullan canım :) Birde minicik bir öneri bilmiyorum sen ne düşünüyorsun ama, yazıların çok karışık içe içe geçiyor gibi okumakta oldukça zorluk çekiyorum her defasında, acaba sende de böyle oluyormu yoksa benim gözlerin doktor vakti geldimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim :) ya haklisin onu bende farkettim degistireyim dedim ama unuttum iyi ki soyledin hemen degistiriyorum :)

      Sil
  2. Rujun rengine bayıldım. O süs çiçeğiyle uyumuna da bayıldım :))

    YanıtlaSil
  3. renk çok güzel iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  4. Rujun rengi çok güzell iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil