Takipçilerim :)

7 Mart 2015 Cumartesi

Kadınlar Günü Alışverişi

Herkese merhabalar!! Yarın kadınlar günü ve bildiğiniz gibi tüm kozmetik mağazalarında indirim var ve tabi ki çoğumuzun ilk koştuğu yer Gratis ve Watsons oluyor. Her iki mağazada da %50 ye yakın indirim var ve son gün yarın! Eğer ki ihtiyacınız olan bir şey varsa yarın kaçırmayın derim. Yalnız tek sorun çoğu ürünün bitmiş olması ve stoklarının da olmaması. Şimdi gelelim ben neler aldım.


-The Balm Smoke Balm Palette 
-NYC Nude Palette
-Wet n wild  E257A Kitten/Chaton Far
-Rimmel Hide the Blemish Concealer 
-Wet n wild ruj 
-Dermokil maske 
-Snail 3D mask
-Watsons treatment wax saç maskesi

Ben bu ayın eksiklerini tamamladım hepsinin yazısı sonra gelecek umarım bu indirim hepinizin işine yaramıştır. Bugünlük benden bu kadar hepinize bol ışıltılı günler dilerim:*  



6 yorum:

  1. Sümüklü böcük mü o :D Gratisde de ben gördüm pakede bile dokunamadım.Böcek korkumda çığır açtım :) Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha tam da oyle :D bende ilk basta igrensem de bi sans verdim ve gercekten cok iyi geldi tesekkur ederim canim :)

      Sil
  2. Kadınlar günün kutlu olsun. Güle güle kullan cicilerini, güzelleşmek üzere^^
    yesilrimel.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim canim seninde kadinlar gunun kutlu olsun :))

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan canım, snail maskeyi çok severek kullanıyorum ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende diger cesidini kullaniyodum simdi bunu bi deneyim dedim cok begenerek kullaniyorum bende canim :)

      Sil