Takipçilerim :)

11 Mart 2015 Çarşamba

CREIGHTONS Perfectly Clear Calmin Spot Gel

Herkese merhaba, sürekli cildimdeki sivilce lekeleri ve kızarıklıklara karşı bir çözüm arıyordum, bir gün Gratis'e girdiğimde cilt bakımı reyonuna bakayım belki bulurum dedim ve karşıma bu ürün çıktı.

Üründen bahsetmek gerekirse, ben bir aya yakındır kullanıyorum ve yüzümdeki lekeleri aza indirdi diyebilirim daha fazla giderir mi bilmiyorum ama zaten tamamen geçirmeyi de vadetmiyor.

Yapısı isminden de belli olduğu gibi jel şeklinde 
Sürdüğünüz andan itibaren yanmaya başlıyor ama bir dakika sonra kuruyunca geçiyor. Kokusu mentol kokusunu sevenler için çok güzel. Benim çok hoşuma gidiyor. Zaman ilerledikçe etkisini daha çok görmeyi umuyorum. Eğer sizinde cildinizde sizi rahatsız eden ufak tefek lekeler varsa bi deneyin derim. Bildiğim kadarıyla sadece Gratislerde var bunu da söylemeden geçmeyim. Şimdilik benden bu kadar hepinizi öpüyorum :)

14 yorum:

  1. Fiyatı ne kadar? İlgimi çekti ben de lorealin skin perfection'ı kullanarak geçirdim lekelerin bir kısmını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 8.50 civari bir seydi yanlis hatirlamiyorsam lorealinkinden memnun kaldiniz mi cunku cok sikayetciyim lekelerden

      Sil
    2. Bloguma resim koymuştum.istikrarlı kullanımda geçiriyo ama çok değil yine tek tük kalıyor.ama önceki halinden iyi şuan indirim olunca al istersen çünkü şimdi o kadar ücret ödemeye gerek yok.

      Sil
    3. Hemen bakicam bu urunude bi dene istersen fiyatida cok uygun

      Sil
    4. Mutlaka denicem teşekkür ederim :) belki geri kalanını da bununla hallederim :)

      Sil
    5. İnsallah kesin cozum veren bi urun buluruz :)

      Sil
    6. bebeğim skin perfection u alacakken, güzellik uzmanı bana almam için daha küçük olduğumu 19 yasındayım bu arada 25 in den önce kullanmamam gerektiğini söyledi. Aklında bulunsun yine de :) yazına bayıldım, gidip bundan da alacağım :)

      Sil
    7. Ben memnun kaldim yinede seninkinide bunun bitiminde deniycem canim :)

      Sil
  2. Kaç yaşında kullanılmaya başlanıyor acaba?
    Oğlumun cildinde lekeler var 14 yaşında acaba kullanması sakıncalımdır ki ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yas bakimindan bir sorun olacagini sanmiyorum ama yinede bi satis danismanina sormanizda fayda var ama daha yasi cok kucuk benimde o yaslarda vardi sonradan azaldi bence acele etmeyin yas ilerledikce azalabiliyor cunku

      Sil
  3. Ah şu sivilceler ve izleri illallah geldi artık :( Ergenlik çağında gibiyim bazen umarım lekelerinin tamamında işe yarar güzel günlerde kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedigin gibi kizariklik ve lekeler bas dusmanim tesekkur ederim canim :)

      Sil
  4. Jel krem gibi sürülüp bırakılıyor mu yoksa durulanmasi gerekiyor mu üzerinde kullanma talimatı yok yardimci olabilirmisiniz acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben gece yatmadan önce sürüp uyaninca temizliyordum ama sonra nemlendirici kullanacağım için makyajimj sildiğim an sürüp gece yatana kadar bekleyip öyle duruluyordum :)

      Sil