Takipçilerim :)

27 Mart 2015 Cuma

NYC All Day Long Foundation

Herkese merhaba.. Bugün sizlere farklı bi fondoten deneyimimden bahsedicem. Rimmel Wake Me Up fondoten incelemem için buraya tık tık.  Her zaman arayışımız kalıcı olan fondotenlerden yana olunca bende 14 saat yazısını görür görmez atladım tabi bir de bu markaya şans vermek istedim.


Birçoğumuzun sürekli düştüğü hataya düşüp elimde deneyerek aldım. Denediğim zaman çok hoşuma gitti sürdükten biraz sonra kurudu yağlı his bırakmadı bulaşma yapmadı ve gerçekten aradığım özellikler olunca ilgimi çekti ve aldım. Ertesi gün makyajımı yaparken ilk kez yüzümde denedim ilk başta çok iyi geldi okula gittiğim an yavaş yavaş yüzümde bir ağırlık hissetmeye başladım ve tek isteğim eve gidip makyajımı silmek olmaya başladı. Sanki yüzüme sürdüğümde çok iyi sonradan koyulaşıyormuş gibi gelmeye başladı (tabi ben fazla sürmüşte olabilirim) Birkaç gün daha denedim ve çekmeceye kaldırmaya karar verdim. 


Bugün başka bir markadan fondoten aldım ve onları koyarken bir anda bunu yeniden denemek istedim ve fotograftaki ton farkını görebiliyor musunuz? Ben en açık tonu kullanırken bu benim bronzlaşmış halim gibi (resimde biraz daha açık görünüyor olabilir) Tonu 746 Classic Tan fakat benim çok üstümde bir koyu anlayacağınız denediğimi değil yanlış vermişler normalde kontrol ederim ama benimde boşluğuma gelmiş olmalı. Bu arada biraz yerin dibine sokmuş olsam da kalıcılığı ve kapatıcılığı gerçekten iyi. Dediğim gibi belki ben fazla uygulamışımdır. Yazın bronzlaşınca bu fondotene bir şans daha vereceğim daha çok var ama memnun kalırsam sizlerle de paylaşırım. Herkese iyi bir hafta sonu dilerim :)

2 yorum:

  1. arada çok fazla ton farkı var bronz da olsanız sanırım bu sizin teninize fazla gelecek
    kapatıcılığı güzel gözüküyor en azından bazı fondotenler 1 km öteden bağırır ya ben burdayım diye bu o şekilde gözükmüyor
    denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dediginiz gibi bagirmiyor. Fazlasiyla koyu aslinda bronzlasmak istedigim tonda oldugu icin bi ihtimal dedim :) kapaticiligina gelirsek gercekten iyi

      Sil