Takipçilerim :)

2 Nisan 2015 Perşembe

Golden Rose Velvet Matte Lipstick

Herkese iyi akşamlar.. Bugünkü konuğumuz yine Golden Rose. Size tonunu,duruşunu ve kalıcılığını çok sevdiğim bir rujdan bahsetmek istiyorum.


Kendimden koyu dudaklarım olsun isterdim ama ne yazık ki kansızlıktan dolayı bu pek mümkün olmuyor ama bende olmasını istediğim tonda bir ruj buldum. Neden bilmiyorum bana çok doğal duruyormuş gibi gelmişti ilk denediğimde şu an öyle mi düşünüyorum bilemiyorum tekrar bir alıcı gözüyle bakmam lazım bunun için ama tonunu o kadar çok seviyorum ki doğal durup durmamasını düşünmeyi de geçtim bu yüzden. Rujlar genelde böyle düz olmadan kullanılır ama ben bunu nasıl düz hale getirdiğimi bilmiyorum ilk haliyle sürmesi daha kolaydı tabi ki :)  

                                                                   Numarası 02

Mat rujlardan en beğendiğim bu diyebilirim çünkü kuruma yapmıyor ve hemen çıkmıyor tabi ki her koyu ton rujda olduğu gibi iç kısmı gidince sıkıntı oluyor ara ara kontrol edip tazelemek gerekiyor. Ben nedense bu ruj için söyleyecek kötü bir şey bulamıyorum bittikçe alınacaklar listesine aldığım gün eklendi. Bugünlükte benden bu kadar herkese iyi bir hafta sonu dilerim hepinizi öpüyorum :)

4 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğinden geldim, takipteyim, bana da beklerim tatlım
    http://meleginhediyeleri.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. Hosgeldin canim geliyorum bende :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba blogunuzu blog keşif etkinliğin de keşfettim bana da beklerim :) Sevgiler
    http:// koredelisiyiz-biz.blogspot.com

    YanıtlaSil