Takipçilerim :)

14 Nisan 2015 Salı

Watsons Alışverişim

Merhaba.. Bugün aseton ve oje almaya diye girdiğim Watsons'tan bunları alarak çıktım :) Aslında bir süredir istediğim şeylerdi fakat her seferinde bir şey oluyordu ve uğrayamıyordum. Aslında bitmeye yakın olan şeyleri yedeklemek istiyordum fakat elimde liste olmadığı için sonraya bıraktım. Gelelim neler aldığıma.


-True Spirit Brush allık fırçası
-Superdrug aseton
-Footease topuk koruyucu
-Nıvea Good-bye selülit kremi
-Kalyon tırnak beyazlatıcı 
-Pastel 119 numaralı oje
-Pastel Nude 759 numaralı oje
-Flormar JL15 maroon numaralı oje

Real Techniques'in fırçalarını uzun zamandır çok istiyordum ama indirim zamanını bekliyordum ki bugün karşıma True Spirit Blush allık fırçası çıktı sanırım bu fırçayı Watsons üretmiş ve gerçekten de güzele benziyor bakalım deneyip yorumlayacağım. Fiyatı 14 liraydı diye hatırlıyorum.

Asetona gelecek olursak genelde parmex aseton kullanıyorum ve gerçekten çok memnundum ama bugün biraz bilmediğim ürünlere yoğunlaşayım dedim ve kendimi bu ürünü alırken buldum umarım pişman olmam.

Footease topuk koruyucuya gelecek olursak, ben babet veya o tarz ayakkabıların topuğumu vurmasından çok sikayetçiyim ve bu benim için çok büyük sorun haline geldi en son giydiğim ayakkabı yüzünden 1 hafta ayağımın her tarafı yara içinde gezdim topuğum kanadı daha neler neler bugün dolanırken  bu ürüne rastladım ve Watsons görevlisine gerçekten işe yarayıp yaramadığını sordum güzel yorumlar alınca da deneyeyim dedim ve 1 alana 1 bedava kampanyası vardı fiyatı 9 tl gibi bir şeydi hemen alırsanız kampanyadan yararlanabilirsiniz :)

Nıvea Good-bye selülit kremini blogdan okuduklarım sayesinde almaya karar verdim yaz yaklaşıyor çoğumuzun sorunu aynı bakalım deneyip yorumlayacağım fiyatı şu anda Watsons'ta 31 lira civarında.

Ojelere gelecek olursak çoğunu zaten uzun süredir kullanıyorum onları bittiği için yeniden aldım. 

İşte benim bugünkü Watsons alışverişim de böyle buraya kadar okuduğunuz için çok teşekkür ederim. Hepinizi öpüyorum iyi geceler :)


11 yorum:

  1. Caniim gulegule kullab bu fircalari gormustum ben de yorumunu cok cok buyuk merakla bekliyorum benim icin hemen denersen cok sevinirim :) bu stippling fircasina benziyor sanki bu tarz fircalar alligi da fondoteni de cok guzel uyguluyor bakalim memnun kalicak misin :) eger guzelse zaten elimde real techniques var bunlardan alirim yedek temiz olsun istersem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım dediğin gibi ama bende böyle fondoten fırçası olduğu için allığa kullanayım dedim hazır üstünde de allık fırçası yazıyorken :D senin için hemen deniycem ve yorumlayacağım ;)

      Sil
  2. Ayısı sadece isim yazmıyo :D teşekkür ederim canım :))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel cnm, güle güle kullan ;)

    YanıtlaSil
  4. Güzel günlerde kullan canım benim hepsini ;)

    YanıtlaSil
  5. Nivea selülit kremi ve fırçanın yorumlarını bekliyorum canım ikisi de merak ettiğim ürünler :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım sizler için hemen kullanmaya başlıycam :)

      Sil
  6. Merhaba, bugün watsonsta 3lü true spirit brush paketi gördüm, ama marka hakkında herhangi bir bilgi sahibi olmadığım için almadım. Fırçayı denediniz mi? Yorumların nelerdir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence fırça başarılı bir şans verebilirsiniz yakin zamanda da yazısını paylaşacağım :)

      Sil