Takipçilerim :)

13 Nisan 2015 Pazartesi

BIOBLAS Saç Dökülmesine Karşı Şampuan

İyi akşamlar.. Bugünkü konuğumuz uzun süredir en büyük derdim olan yağlanmaya çözüm bulduğum şampuan.


Gece yıkanıyordum ve ertesi gün akşama doğru saçlarım yeniden yağlanmaya başlıyordu ve bu beni oldukça rahatsız ediyordu kuru şampuan kullansam da kendimi rahatsız hissettiğim için her gün saçlarımı yıkamak zorunda kalmıştım buda saçımın kendi yağıyla beslenmesini engellediği için hiç kurumayan saçlarımın uçları kurumaya başladı ama yine de üst kısımlar yağlanmaya devam ediyordu bende yeni bir şampuan arayışına çıktım daha önce birçok şampuan değiştirmeme rağmen hiçbiri tam çözüm vermemişti ve benim ilacım bu şampuan oldu.

Şampuanın bize vadettikleri:
 -Dış etkenlerin saçlar üzerindeki etkilerini azaltır.
-Saç diplerini besleyerek saçın ömrünü uzatır.
-Saç dökülmesini engeller.
-Saçları yeniden canlandırır.

Vadettiği maddelerden üçünü yaptığı doğru ama ne yazık ki benim saç dökülmelerimde en ufak bir azalma olmadı hala her zamanki derecede dökülüyor. Ama yağlanmasını gerçekten de  önledi artık saçlarım ertesi güne kötü bir başlangıç yapmıyor :) Diğer şampuanları çöpe attım daha iyisini bulana kadar yeni kurtarıcım bu oldu. Sizin hem yağlanmaya hem saç dökülmesine karşı bildiğiniz bir şampuan veya çözüm var mı,varsa nedir? Paylaşırsanız çok sevinirim. Hepinize güzel, bol ışıltılı bir hafta dilerim tekrardan iyi geceler :)

2 yorum:

  1. Saçlarımıhn yağlanma süresi normal olduğundan ben bu şampuanın stresten dökülen saçlar için olanını kullanıyorum çok çok seviyorum ben de onu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok seviyorum aynen canım ama bende dökülmeye karşı bir etkisi olmadı ama tiroid ve kansızlığa da bağlı tabi benim dökülmelerim ama çok şikayetçiyim her gün evi süpürmek zorunda bırakıyor beni :)

      Sil