Takipçilerim :)

10 Nisan 2015 Cuma

The Balm Smoke Balm Far Paleti

İyi akşamlar herkese.. Bugün yine bir The Balm ürünüyle birlikteyiz  her Gratis'e girdiğimde bakmaktan usanmadığım bir marka oldu diyebilirim. Aslına bakacak olursak ben gündelik hayatımda yoğun göz makyajı yapan birisi değilim ama özel günlerde,gecelerde genel olarak yoğun siyah tonlarda göz makyajı yaparım. Nude tonlarda göz makyajını izlediğim videolarda daha çok beğenmeye başladım ve neden bende denemiyorum dedim ve kendimi far paleti ararken buldum ve çareyi de Smoke Balm far paletinde buldum aslına bakarsanız beğendiğim yine Tha Balm'ın başka bir paletiydi fakat gün içerisinde o paleti bulmak için gittiğim 3 Gratis magazasında da yoktu ve kendimi bu paleti alırken buldum :)

  Benim istediğim tonlar kahve,bej ve hafif pembe tonlarıydı ve en yakını bu oldu.
İçinde 3 farklı ton var yumuşak bir yapıya sahip ve en açık tonunun bile renk vermesi gerçekten çok iyi dağıtırken çok rahat bir şekilde dağıtılıyor ve kesinlikle yok olmuyor kalıcılığı da çok iyi tabi ki en iyi yanına gelecek olursak; aynası :) Tek sorunu tozlanması ama buda artık alıştığımız bir durum olduğu için çok sorun olmuyor.



Duruşları bu şekilde bugünlük de benden bu kadar hepinize güzel bir hafta sonu dilerim :)

2 yorum:

  1. Renkleri çok hoş bir palet bu ancak henüz denemedim. Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denemeni tavsiye ederim canim cok tesekkur ederim :)

      Sil