Takipçilerim :)

29 Nisan 2015 Çarşamba

Nıvea Aqua Sensation Canlandırıcı Bakım Kremi

Nemlendirici ararken mağazadaki görevli bana yaşımı sordu 19 deyince de sadece bu yaşına uygun dedi ve bunu verdi bu kremle tanışmam böyle oldu. Tabi ki canlandırıcı özelliği olması da çok ilgimi çekti kansızlıktan dolayı solgun olan cildim canlanır belki diye çok beğenerek aldım.


Gelelim bize vadettiklerine:
-Yoğun nemlendirme sağlar
-Yorgun cildi canlandırır
-UV filtre sistemi ile cildi zararlı güneş ışınlarından korur
-Cildi tazeler.

Kışın beni idare etti ama çok yoğun bir nemlendirme özelliği var diyemem canlandırmasına gelecek olursak evet birazcık işe yarıyor. Fakat bazı sabahlar cildimde ağırlık olarak uyanıyorum ve makyaj öncesi sürdüğümde pek memnun kalmadım ama bu ara sıra olduğu için belki benim cildim arada yağlıya dönüyordur veya belli dönemlerde oluyordur diye çok abartı bir şey olarak görmüyorum yani anlayacağınız yarım bir not aldı benden bu bitmek üzere olduğu için yeni bir nemlendirici almaya gittim ve bu sefer farklı bir markayı tercih ettim bu biter bitmez kullanıp sizlere yorumlayacağım bugünlükte benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) 

7 yorum:

  1. bayılıyorum ben bu nemlendiriciye:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Cilde göre farklı reaksiyon gösterebilir tabiki

      Sil
  3. bende kokusunu ve sürdüğüm o andaki ferahlamayı seviyorum tedavi ettiğine inanmıyorum ama severek kullanıyorum

    YanıtlaSil