Takipçilerim :)

25 Nisan 2015 Cumartesi

The Balm Time Balm Concealer

Herkese merhaba, bu aralar sınavlar yüzünden çok yazamadığımı söylemiştim bu aralar biraz da yoğunluk var etrafımda ama olabildiğince yazmaya çalışıyorum. Bugün sizlere severek kullandığım bir concealerdan bahsetmek istiyorum ben birkaç yıldır sürekli Mac'ın cancealerını kullanıyordum bir gün The Balm indiriminde denemek amaçlı bunu aldım.  
İçinde bir de sünger var ama ben onu hiç kullanmadım ben göz altı kapatıcısında sürekli parmaklarımı kullanıyorum diğer türlü rahat edemiyorum. Göz altıma iki çeşit kapatıcı kullanıyorum (diğer stick conlealerımı buradan bulabilirsiniz) ama göz altlarınız sizi çok rahatsız etmiyorsa sadece buda yeterli olur.


Bu tarz concealerların tek kötü yanı stickler gibi temiz kalmaması, sürümü ürün azaldıkça zorlaşıyor ve ilk olduğu gibi temiz kalmıyor ama eğer bunu çok sorun etmez temizlerim derseniz sticklere oranla çok daha uzun süre kullanabiliyorsunuz. Benim için şu an Mac'ın yerini aldı gibi ama tabi ne olur bilemeyiz :) İndirimini yakalarsanız çok uygun fiyata denk geliyor. Bittikçe alacağım bir ürün.
Hepinizi öpüyorum bol ışıltılı günler :)


2 yorum:

  1. güzel yazı cnm merak ettiğim bir kapatıcıydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim işine yaradıysa ne mutlu bana :)

      Sil