Takipçilerim :)

22 Nisan 2015 Çarşamba

H&M Nudes Eyeshadows Far Paleti

Herkese merhaba, sınavlardan dolayı bloga çok sık giremiyorum ama oldukça yazmaya çalışıyorum. Bugün çok kapali ve kötü bir hava var bide üstüne sınav olunca sizlere memnun kalmadığım bir üründen bahsetmek istedim. Kısacası ruh halimi yansıttım biraz denebilir :) 

H&M in kozmetik ürünlerini ara sıra olmakla beraber kullanıyorum özellikle allığından cok memnunum daha önce de yazısını paylaşmıştım Buradan bakabilirsiniz



O allıktan ne kadar memnun kaldıysam bundan da o kadar memnun kalmadım diyebilirim. Tonlarını çok beğenerek aldım hatta iki tane arasında kaldım ve tonlarından dolayı buna atladım hemen ama sorarsaniz çok pişmanım. Neden mi, hicbir şekilde açık tonları renk vermiyor belli bile olmuyor. Elde biraz iyi dursa da gözde tam bir fiyasko. Anlayacağınız o kadar memnun kalmadım ki her gördüğümde üzülüyorum ama bu tonlarda gerçekten renlerini veren bir far bulursam hemen alacagim.    Kaç kat sürmemle görünen budur sizin bu ürün hakkında bir bilginiz var mi paylaşırsanız sevinirim :)

Bugünlükte benden bu kadar hepinizi öpüyorum bir sonraki yazımda görüşmek üzere :) 

3 yorum:

  1. Mürdüm tonları var bende, bence onu denemelisin. Dediğin gibi sürünce rengi çok vermiyor ama koyu renk olduğu için gözde çok hoş duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben açık kahvemsi pembemsi tonlari ariyorum ama dediğini de deneyeceğim canim :)

      Sil
  2. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil