Takipçilerim :)

27 Nisan 2015 Pazartesi

Nıvea Good-bye Cellulite Gel Cream

Herkese iyi akşamlar, bugün sizlere birçoğunuzun merakla beklediği Nivea good-bye selülit jel kremden bahsedeceğim. Selülit en büyük dertlerimizden biri oldu nasıl geçireceğiz ne yapacağız her yolu deneyebiliriz geçirmek için.


Bu kremle blogda tanıştım ve denemeye karar verdim, Öncelikle gelelim bize vadettiklerine:
-3 haftada selülit görünümünü azaltır.
-2 haftada cilt sıkılığını fark edilir derecede arttırır.
-Cildinizi anında daha enerjik hissettirir.

Gerçekten de vadettiği gibi cildi sıkılaştırıp selülit görünümünü azalttı ve bir özelliği de masaj yapmaya gerek bile yok. Böyle şeylerde ben kokuya da çok dikkat ederim ve bu kremin çok güzel bir kokusu var. Demem o ki ben çok olumu sonuçlar aldım görünümü azalttı ve sıkılaşma sağladı bu biter bitmez serumunu alıp devam edeceğim.
Hepinizi öpüyorum mutlu haftalar :)

6 yorum:

  1. Bu ürünü annem bayılarak kullanıyor..Losyonunu kullanıyordu yazısını yazmıştım, alerji yapınca bunu denedi ve kutu kutu bitirdi hali hazırda da kullanıyor.Evet gerçekten vaad ettiklerini yerine getiriyor.Yakın zamanda yazısını yazmayı düşünüyordum bende, hoş tesadüf oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığın zaman seve seve okuyacağım canım :)

      Sil
  2. Gratisde de biberli bi krem vardı ay nasıl yakıyordu o öyle :) Düzenli spor yapılmayınca oluyor ne yazık ki :( olumlu sonuçlar almışsın ne güzel denemekte fayda var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ovv ama etkiliyse yanmasina biraz katlanilabilir :) aynen canim dene derim :)

      Sil
  3. ben çok verim alamamıştım bundan maalesef..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizde bu jeli mi kullandınız yoksa farklı bir çeşidini mi?

      Sil