Takipçilerim :)

6 Nisan 2015 Pazartesi

Maybelline Baby Lips Lip Balmlarım

          Merhabaaa!! Bugün çok tatlı bir görüntüye sahip olan baby lipsleri inceleyeceğiz.


Dudak nemlendiricisi olmazsa olmazımdır. Günlük kullanımımda da kullanmak için renk verenleri daha çok tercih ediyorum. Baby Lips dış görünüşüyle hepinizin dikkatini çekmiştir ben Chery Me ve Peach Kiss i tercih ettim.

  
Gördüğünüz gibi Peach Kiss nude kullanımlar için Chery Me de daha koyu tonlarda çok güzel bir görüntü veriyor.
Bize vadettikleri:
-8 saate kadar nemlendirme
-Zararlı ışınlardan dudakları koruma
-Çatlakları azaltma

Renklerine bakacak olursak:


Bana sorarsanız Peach kiss tam olarak şeftali tonlarını vermiyor ama nude tonlarda güzel bir parlama sağlıyor Chery me ye gelecek olursak altına herhangi bir ruj sürmeseniz bile çok güzel bir renk veriyor. Bu iki zıt tonları kullananlar için ikisi yeterli ama daha sonra diğer tonları da denenecekler listesinde. Bugünlükte benden bu kadar umarım iyice anlatabilmişimdir hepinize güzel bir hafta dilerim :) 


4 yorum:

  1. Bende görüntüsünden dolayı gelir gelmez koşup alanlardanım nem vermesi hariç herkesin aksine ne yazikki sevemedim :) döndüm gene neutrogena ya :) ama seveni de çok tabi hakkını yemeyelim kalemine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neutrogena coguna oranla daha iyi tabi ama bunlarda gunluk kullanim icin cok hoslar herkese farkli tabi canim tesekkur ederim :)

      Sil
  2. bloğunuz ve yayınlarınız gerçekten çok hoş,emeğinize sağlık.. ben de beklerim en kısa zamanda,saygılar. catikatindannotlar.blogspot.com

    YanıtlaSil