Takipçilerim :)

11 Mayıs 2015 Pazartesi

Pastel Nude Oje

Herkese merhaba, bugün ufak bir alışverişe çıktım Watsons ve Gratislerde Pastel ojelerde bir alana ikincisi %50 indirimliydi bende bordo oje alınca yanında bir de bu ojeyi deneyeyim dedim.


Hazır dünde manikür yapmışken bu tonu süreyim dedim ve gerçekten çok hoşuma gitti. Tırnaklarım daha temiz ve daha bakımlı durdu hafif pembemsi tonlarda bir oje Pastelin uzun bir süredir kullandığım diğer nude ojesinden çok memnundum yazısı için buraya tık tık 
Pastelin ojelerinden çok memnunum hemen kuruyor ve çabuk bozulmuyor. Özellikle yeni manikür yaptırdıysanız bu tonlar tırnaklarınızı daha da temiz gösteriyor bundan sonra devamlı kullanacağım ve bittikçe alacağım ojeler arasında yerini aldı. Numarası 752. Diğer tonlarını da deneyeceğim. Sizin Pastel Nude oje serisinden en sevdiğiniz hangisi? Paylaşın deneyelim :) Bugünlük de benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere :*

10 yorum:

  1. tırnaklar çok güzel görünüyr tatlım şu nude ojelerden bende denemeliyim artık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım bence de kesinlikle denemelisin! :))

      Sil
    2. süper ama benim tombik parmaklar komik braz:))

      Sil
    3. Benimde öyle tırnaklarını hiçbir zaman çok kısa kesme ;)

      Sil
  2. :) ya muzdaribim canım ama lham oldun bana valla ınsta da hep bakıyomm neyse maşallah diyeyimde sonra bişey olur falan mazallah nazarcıya cıkmasın adım :)) hahaha öptüm canım

    YanıtlaSil
  3. Ten rengine çok yakışmış canım :) Bende de Cream rengi var :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim bende sirayla hepsini deneyeceğim :)

      Sil
  4. keşif etkinliğinden ben de geldim valla yeni gördüm yoksa önceden gelirdim.Daha çok kozmetik,bakım ve ürün yorumlarına yer verdiğim bloguma hepinizi beklerim.
    İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BLOG:senbenvehayat.blogspot.com.tr
    EMAİL:senbenvehayatblog@hotmail.com
    TWİTTER:twitter.com/senbenvehayatbl
    İNSTAGRAM:evintekkizimona
    YOUTUBE KANALIM:https://www.youtube.com/channel/UCthmdOfIbyTUgagQh4Q8lxw

    YanıtlaSil