Takipçilerim :)

24 Mayıs 2015 Pazar

L'OREAL Üç Etkili Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu

Herkese merhaba, bugün sizlere Loreal'in kusursuz makyaj temizleme suyundan bahsedeceğim. Bugüne kadar birkaç tane makyaj temizleyici kullandım bundan önce kullandığım jeldi, temizleme derecesi idare ederdi yazısını daha sonra paylaşacağım. 

Loreal üç etkili kusursuz makyaj temizleme suyu bize şunları vadediyor;
- Ovalama ve durulama gerektirmeden makyajı temizler.
- Cildi ferahlatır ve arındırır.
- Cildi tahriş etmez.

Şimdi yorumlarıma gelelim ben durulamadan yapamam ama bir kere birkaç dakikalığına deneyeyim dedim ve gerçekten makyaj yaparken ufacık bir yeri bozulursa tüm makyajı silmenizi veya silince yıkayıp sorun yaşamanızı engelleyecek bir ürün bence ve en ufak bir dokunuşla makyajı temizliyor ve hafif bir dokuya sahip anlayacağınız daha önce tam olarak bir kerede temizlemeyen tüm ürünler benim için çöpe gitti ve bu ürün bittikçe alınacaklar arasına girdi. Kesinlikle tavsiye edebileceğim bir temizleyici. Bugünlük de benden bu kadar hepinize iyi akşamlar dilerim bir sonraki yazımda görüşmek üzere :)

4 yorum:

  1. Harika bunu seviyorum bende :) Bloğunu takibe aldım bende bekliyorum canım :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu serinin göz makyajı temizleyicisini kullanıyorum onu da tavsiye ederim...Bana da beklerim sevgiler
    ledushca.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen bende kullanıyorum :) Geliyorum hemen :)

      Sil