Takipçilerim :)

17 Mayıs 2015 Pazar

NK Blue Diamond Topcoat Tırnak Sertleştirici ve Oje Koruyucu

Herkese merhaba, bugünkü yazım tırnak bakımı üzerine ve konuğumuz NK Blue Diamond Topcoat. 

Benim tırnaklarım çok çabuk kırılır ve bu durumdan çok şikayetçiyimdir. Bir gün Gratis'te ojelere bakarken bu ürünle tanıştım birkaç farklı çeşidi bulunuyordu bende en çok ihtiyacım olan tırnak sertleştirici ve oje koruyucu olan çeşidini hemen kaptım. 


Ojelerimi sildikten hemen sonra bunu sürüyorum tırnak sertleştirmek konusunda fena değil ama oje koruyuculuğu olarak çok kötü herhangi bir korumasını göremedim genel olarak gece ojemi silip bunu sürüyorum 1 gece oje sürmeden bekletiyorum eğer devamlı uygularsak sertleştiriyor ama ara verince yine kırılmalar başlıyor. Bugünlükte benden bu kadar hepinize mutlu bi hafta olsun :) 



3 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Nk ürünlerini genel olarak beğenirim, sertleştirme işini güçlendirici özellikli olanıyla yapıyorum oje koruyucuya gerek duymadığım için hep es geçiyorum bunu, pek fazla birşey kaçırmamışım aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle kacirmamissin canim :) bende güçlendiriciyi de almayi düşünüyorum

      Sil