Takipçilerim :)

26 Mayıs 2015 Salı

Marmara Kakao Yağı

Bugün sizlere biraz yaz havasını estireyim dedim :) Birkaç hafta önce hafta sonu için Antalya'ya gitmiştim ve güneş yağlarımın hepsi yazlıkta olduğu için ufak bir yağ arayışındaydım ki küçücük olan Marmara kakao yağıyla karşılaştım.


Yağı ilk açtığımda katıydı açıkçası nasıl süreceğim düşüncesi sardı beni hatta ilk sürdüğüm zaman katı halde sürmeye çalıştım sonra pes ettim biraz süre geçtikten sonra tekrar sürmek için açtığımda yağ erimişti ve yarısı üstüme döküldü o an biraz erimesini bekletmem gerektiğini anladım :)) Ve odaya çıktıktan birkaç saat sonra baktığımda tekrar donmuştu ve bu özelliği çok hoşuma gitti. 2-3 günlük tatiller için taşınması çok rahat bir yağ ve bronzlaştırmasına gelecek olursak ben buğday tenli olduğum için biraz zor bronzlaşıyorum ama bu kısa sürede güzel bir sonuç verdi birkaç gün daha kullansaydım istediğim sonucu alacağımı düşünüyorum. 

Birde neler nerelerdenmiş bakalım :)

- Marmara kakao yağı: Watsons
- Çanta: Victoria Secret 
- Gözlük: Rayban 
- Terlik: Birkenstock

Bugünlük de benden bu kadar hepinizi öpüyorum :)


9 yorum:

  1. Plajlar için harika :)çantaya aç çık

    YanıtlaSil
  2. pratikmiş plaj içinn :) bu arada bloğunu takibe aldım bende beklerim canım :)

    YanıtlaSil
  3. Geldim bile sende hoş geldin :)

    YanıtlaSil
  4. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada makyaj çantası da çok hoş :)

    YanıtlaSil
  5. Kakao yağının kokusuda harika oluyor :)

    YanıtlaSil