Takipçilerim :)

31 Mayıs 2015 Pazar

Maybelline Affinimat Foundation

Herkese merhaba, daha önceden Avon'un bir fondotenini kullanıyordum ve o bitince Rimmel Wake Me Up fondoteni deneyeyim demiştim yazısını isminin üstüne tıklayarak bulabilirsiniz. Daha sonra ciltteki yağlı his olmasın isteyip Maybelline'nin iki tane farklı fondotenini denemek istedim. Diğerini daha sonra paylaşacağım.


Açıkçası bu fondoten beni ilk olarak ismiyle kendine çekti çünkü su bazlı fondotenlerin ciltte yağlı his,ağırlık gibi etkiler yaratması birçoğumuzun sorunudur ve mat yazısını görür görmez bir şans vermek istedim. Gerçekten de amacını yerine getiriyor biraz bekleyince kuruyor ve herhangi bir yağlı his bırakmıyor ama kalıcılığına gelecek olursak o konuda çok memnun kaldım diyemem sabah okula giderken yapsam okuldan geldiğim zaman veya birkaç saat geçtikten sonra tazelemem gerekiyor bu konuda çok memnun aldım diyemem ama tabi ki bize öyle bir şey vadetmemiş zaten.  


Bendeki tonu 16 Vanilla Rose. Bittikten sonra tekrar alır mıyım derseniz eğer o zamana kadar daha iyisini bulamamışsam alınabilir ama yaz mevsimine geldiğimiz için şuan asıl tercihim güneşe karşı korumalı ve kalıcılık sunan fondoten. Benim düşüncelerim bunlar eğer sizde kullandıysanız veya daha iyi bildiğiniz tavsiye edeceğiniz bir mat fondoten varsa paylaşırsanız çok sevinirim bugünlük de benden bu kadar görüşmek üzere :) 

4 yorum:

  1. Aaaa benimn rengim :) Kışın almıştım biraz açık duruyor artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bronzlasayim yeni fondoten almaya raziyim :)

      Sil
  2. Merhaba :) ben fondoten yerine bb krem tavsiye ediyorum . Bloğunu yeni keşfettim bu arada bloğuma bekliyorum . Takip ettim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hosgeldin bende bb krem kullanmayi istiyorum ama yapisi cok ince oldugu icin bende iyi bi etki birakmayacagini dusunuyorum. Bende hemen geliyorum :)

      Sil