Takipçilerim :)

21 Şubat 2015 Cumartesi

The Balm Balm Shelter

Yeniden merhabaa :)) Bugün sizlere daha önce bahsettiğim the balmın rujuna bi tamamlayıcı olarak aldığım parlatıcıdan bahsedicem. Ben mat ruj sevmeme rağmen bir süredir dudakları yok gibi yapıp parlatmaya bayılıyorum bunun içinde bu ikili çok ideal.

Bir sürü parlatıcı var neden bu diyeceksiniz açıkçası ilgimi ilk kokusuyla çekti gerçekten çok tatlı bir kokusu var :) Dudakta yapışma yapmıyor ve gerçekten paylaştığım rujla çok güzel bir bütünlük sağlıyor. Ruju görmek için buraya tık bakalım 
Birbirine sağladığı uyum kokusu sayesinde ikinci planda kalacak desem yeridir :) Bugünlük benden bu kadar şimdilik hoşçakalın hepinizi öpüyorum :*

6 yorum:

  1. canım güzel bir yazı olmuş aynı zamanda blogunu çok begendim takibimdesin :)) Bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. hemen geliyorum canım çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. Note'un glossları da yapışmıyor.Bu da çok güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. The balm ürünlerine bayılıyorum, güle güle kullan :)
    Takipteyim bana da beklerim :)
    suslusirine.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim aynen bende bayiliyorum geldim bile :)

      Sil