Takipçilerim :)

19 Şubat 2015 Perşembe

Flormar Quick Dry 60

Yeniden merhaba :) bugün birçoğumuzun en büyük derdi ojede oluşan yastık izinden yola çıkarak aldığım ojeden bahsedicem. Benim favori rengim bordodur flormarın 323 numaralı ojesini bir çoğunuzun bildiğini düşünüyorum. her sabah uyandığımda yastık izi olmasından şikayetçi olarak aynı tonun çabuk kuruyanını arıyordum ki sonunda buldum.

Oje gerçektende yazdığı gibi 1 dakikada kuruyor ama sizde işini riske atmayı sevmeyenlerdenseniz 2-3 dakika bekleyin derim :) 
 Numarası tam olarak okunmuyorsa diye yazayım QD08 

Bu ürün hakkında söyleyebileceklerim bu kadar eğer sizinde beğendiğiniz renkler varsa söylerseniz sevinirim eğer aradığınız bir ton varsa da seve seve yardımcı olabilirim tam bir oje delisi olduğumu söylerler :) hepinizi öpüyorum iyi geceler :*

2 yorum:

  1. Hergün oje değiştiren biri olaraktan bazen o yastık izleri beni deli ediyor bu seriyede bakmalıyım çabuk kuruyan ojeler herzaman işimizi kolaylaştırmıştır.Bloğunuda takibe aldım canım banada beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten kurtaricim oldu diyebilirim bide en sevdigim rengi bulunca daha ne olsun :) hemen geliyorum canim :)

      Sil