Takipçilerim :)

17 Şubat 2015 Salı

The Balm Mai Billsbepaid Lipstick

Herkese yeniden merhaba!! Dışarısı bembeyaz ve ben manzara eşliğinde size uzun zamandır birçok markanınkini deneyip sonunda bulduğum ve beklediğime değen bir ürünü tanıtmak istiyorum.

Aradığımı yine The Balm'da buldum desem yeridir. Ben çoğunlukta açık renk ruj kullanan birisiyim ama bazı dudak rengi dediğimiz rujlar dudağımızı emanetmiş gibi gösteriyor. Şimdi size ürünü tanıtayım rengi çok doğal duruyor ve naneli gibi bir his veriyor sürdükten birkaç dakika sonra dudağınızda hafif bir yanma hissi oluyor buda bende dudakları biraz dolgun gösteriyor düşüncesini doğurdu. 
Rengi gördüğünüz gibi sizin için bir de elimde göstermek istedim anlaşıldığı kadarıyla;

Bunu dudağınızda düşündüğünüz zaman tam rengi oluyor. Doğal ve naturel makyajlara çok güzel eşlik edeceğinden eminim benden yüksek notla geçti. Bu yazımda da benden bu kadar hepinize bol ışıltılı günler dilerim :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder