Takipçilerim :)

5 Şubat 2015 Perşembe

Rimmel Lash Accelerator Endless Mascara Denemesi

Herkese günaydın,sevdiğim bir şeye daha gelirsek 'uzun ve kıvrık kirpikler' -kim sevmez ki dediğinizi duyar gibiyim :) 


Size Rimmel'in Lash Accelerator Endless Mascara ürününden bahsetmek istiyorum bir çok mascara aradım yeri geldi hiç beğenmedim attım ama bu gerçekten benden iyi puan aldı. Kirpiklere ekstra volume vermiyor ama çok güzel uzatıyor ve gözlerde çok güzel bir görüntü yaratıyor ama yağun kirpik isteyenlere pek tavsiye etmiyorum. Fırça kısmını inceliği ve ayırıcı özelliği de kalbimi çalmadı değil eğer sizde uzun kirpikler istiyorsanız tavsiye ederim. Yine de daha iyi bildiğiniz bir mascara varsa beni de bilgilendirin lütfen . Ben daha iyisini aramaya devam edicem hepinizi öpüyorum bol ışıltılı günler :*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder