Takipçilerim :)

20 Şubat 2015 Cuma

Pastel Nude oje

Herkese merhaba, yine çok sık oje değiştirdiğim günlerden birindeyiz. Nude tonlara taktım diyerek yazıma başlayabirim :) Bugün tırnaklarıma bakım yaptım ve bu yüzden açık renk bir oje sürmeyi tercih ettim. Ojenin tonu gri-mor arası bir ton ve bazı ojeler sürdükten sonra parlaklığını kaybederken bu ojede daha yeni sürmüş gibi parıl parıl parlıyor.


 Şu an nasıl parlıyorsa gün ışığında daha güzel bir parlaklıkla karşılaşıyoruz. 
Numarasını merak edenler için Pastel Nude 759 
Nude tonları seven herkese bi kere denemelerini tavsiye ederim denerseniz favorileriniz arasına gireceğinden eminim :) Bugünlükte benden bu kadar hepinize iyi akşamlar :*



10 yorum:

  1. Bayıldım cidden çok güzelmiş ne zamandır bu tonda bir oje bakıyordum çok açık gri dursun diye sanırım öyle bir ton bulduğum an alıcam :)

    YanıtlaSil
  2. Evet cok guzel tonu kacirma derim parlamasida ilgini cekicek tonuda :)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba!
    Blogunuzu etkinlikte gördüm. GFC den takibe aldım, ben de beklerim.
    http://nowacraft.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Etkinlik sayesinde keşfettim blogunuzu benim bloguma da beklerim sevgiler :) http://olininguzellikdunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Geliyorum hemen hosgeldin :)

    YanıtlaSil
  6. Pastel nudeler on numaradır. Bloğuma beklerim. :)

    YanıtlaSil
  7. Rengi çok güzel ojenin. Tabi süren de güzel sürmüş. Bloğunu ziyarete geldim. Takipteyim. Blog keşif etkinliğini bloğunda duyurursan sevinirim. Teşekkürler. sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Tesekkur ederim hosgeldin hemen geliyorum bende :)

    YanıtlaSil