Takipçilerim :)

13 Şubat 2015 Cuma

The Balm Hot Mama!

İyi aksamlar!! The Balm ürünleri görselliğiyle herkesin dikkatini çekmiştir. Ve en iyi yanı da görselliği kadar kalitesinin de iyi olması tabiki de.

Gelelim ürün hakkındaki düşüncelerime, bazı allıklar çok çabuk uçarken bu ürünün kalıcılığı daha fazla ve bendeki rengi doğal makyaj sevenler için çok uygun yine istediğiniz renge göre tonları bulunuyor.


Parlak bi yapıya sahip yine tercihe göre matları da var ama ben biraz ışıltı versin istediğim için en çok hoşuma giden tonu bu oldu. Ve aynali olmasi beni cok mutlu eden bi özelliği. Eğer sizde doğal makyaj seviyorsanız The Balm Hot Mama'yi denemenizi tavsiye ederim :) Hepinize güzel,ışıltılı  bi hafta sonu dilerim :*

2 yorum:

  1. Merhaba,
    Allığı çok severek kullanıyorum :) Çok iyi bir seçim :)
    Blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım.
    Sizi de benim blog sayfama beklerim
    heranyeganedir.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz aynen bende çok severek kullanıyorum hemen geliyorum :)

      Sil