Takipçilerim :)

30 Temmuz 2015 Perşembe

Victoria Secret Lip Gloss

Bugün de biraz parlak dudaklardan bahsedelim :) Yazın gelmesiyle fotoğraflarımdan da göründüğü gibi çiçeklere takmış durumdayım. Her yer öyle cıvıl cıvıl rengarenk ki sıcaklıkta olmasa en güzel zamanlar diyebileceğim. Gelelim bu parlatıcıya;
İlk olarak söylemek istediğim çok güzel bir kokuya sahip herhangi bir yapışma hissi yaratmadı bende çoğu parlatıcı gibi bir şeyler yiyince falan rahatsızlık veriyor tabi ki ama yaz için çok güzel bir renk bence parlak ve şeker :)

Fiyatına gelecek olursak tam olarak bilmiyorum ama ben bunu set halinde almıştım tek başına 30-35 lira gibi bir şeydi yanlış hatırlamıyorsam %50 indirimde uygun fiyata alıp deneyebilirsiniz. 
Bugünlük de benden bu kadar kızlar hepinizi öpüyorum :* 

7 yorum:

  1. Çok hoş. Maalesef yaşadığım ilde Victoria Secret yok . Blogunu izlemeye aldım banada beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarim en kisa zamanda ya oraya yada yakinlariniza acilir bende takibe aldim :)

      Sil
  2. Paylaşım için teşekkürler.Bu arada blogumda çekiliş düzenliyorum, beklerim.

    YanıtlaSil