Takipçilerim :)

2 Temmuz 2015 Perşembe

URBAN Care Style Guide Elastic Curl Köpük

Herkese merhaba, yaz tatili girdi blogu biraz boşladım galiba sürekli bugün yazarım, yarın yazarım derken bir türlü fırsat olmadı o yüzden zaman bulmuşken hemen yazayım dedim :) Bugünkü yazım da göz kamaştırıcı bukleler yaratmak hakkında.


Bu köpük bizlere güzel bukleler yaratırken aynı zamanda saçlarımıza bakım yapmayı ve içeriğindeki Keratin Complex ve Uv Filtresi ile desteklenen formülüyle yıpranan saçları şekillendirirken bakım yapmamıza ve korumamıza yardımcı olmayı vadediyor. 
Peki gelelim yapabiliyor mu? 
Benim saçlarım düz ile hafif dalgalı arası bir şey dalgaları da katlardan oluyor ama ıslak uyuduğum zaman istediğim gibi dalgalar elde edebiliyorum ama saçlarım ağır ve ağırlıklı olarak düz olduğundan çok fazla durmuyor ve bunun için ne yapsam diye düşünürken köpük almaya karar verdim ilk başta sertleştirir diye çok yanaşmadım ama sertlik derecesinin 3 olduğunu görünce bir deneyeyim dedim ve küçük boyunu adım. Gerçekten de dalgalarım çok güzel durdu ve herhangi bir sertleşme olmadı kardeşimin saçları kıvırcık ama kabarıyordu ve bu köpük sayesinde dalgaları daha da güzel görünüyor. Bizde hemen gidip büyük boyunu da kaptık :) Bu ürün benden artı puan aldı. Bugünlük de benden bu kadar herkese güzel bir hafta sonu dilerim :)

5 yorum:

  1. Blog keşif etkinliğinden geliyorum..Takipteyim.Sevdicandan sevgiler..Ben de beklerim efendim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özür dilerim yorumun bildirimi gelmediği için şimdi görebiliyorum :( ama uçarak geliyorum hemen :)

      Sil
  2. Bu kopuk saca zarar verir mi yani döker mi mesela
    Ben kivircik sacliyim ve her banyo sonraki kullansam zarari olur mu jöle gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende hic oyle bir durum olmadi ama ben surekli kullanmiyorum sertlik derecesi yaziyor uzerinde bununki 3 ama siz daha saglikli bi sey istiyorsaniz deniz suyu spreyini bir deneyin diyebilirim :)

      Sil
  3. Bu kopuk saca zarar verir mi yani döker mi mesela
    Ben kivircik sacliyim ve her banyo sonraki kullansam zarari olur mu jöle gibi

    YanıtlaSil