Takipçilerim :)

23 Haziran 2015 Salı

Maybelline Wooden Brown 745

Herkese merhaba, bu aralar sürekli rujlardan bahsediyorum ama sanırım ruj aşkım kabardı :) Bugün yine çok sevdiğim bir Maybelline'in rujlarının bir diğerinden bahsedeceğim.


Daha önce bu yazımda da bahsettiğim gibi çok güzel bir yapıya sahip bir ruj tam olarak açık dudak renginde nude tonun tam örneği bile diyebilirim. Hafif parlak ve doğal bir bitiş sağlıyor. Bu tonlarda birkaç tane ruj aldım yakın zamanda ve değiştire değiştire hepsini severek kullanıyorum onların yazısı da daha sonra gelecek :) Şimdi bu rujun rengine bakacak olursak;


Gördüğünüz gibi çok tatlı bir rengi var ve belli oluyor mu bilmiyorum ama doğal bir parlaklık veriyor. Ben Maybelline'in ürünlerini severek kullanıyorum. Bugünlük de benden bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere :*

10 yorum:

  1. merhaba bloglar arası dayanışma sayesinde buldum sizi..bana da beklerim...

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ^^
    Blog keşif etkinliğinden geldim blogunuzu takibe aldım, bana da bekleriim :)
    Keyifli paylaşımlar dilerim ^.^

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,
    Blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)
    http://somurtkansirine.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Bendeki bunun bir ton koyusu galiba ya da daha koyu duruyor bende yapısı çok güzel hakkaten!Dayanışma etkinliğinden geldim, güzel bir sayfa ekledim, bize de beklerim, sevgilerle^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tonlar benim en sevdigim bendede iki ton koyusu da var 1 ton koyusu buna yakin diye almadim ama onuda deneyecegim bende geliyorum hemen :)

      Sil
  5. Harika bir renk,yaziniz icin tesekkürler :))
    Blog kesif etkinliginden geliyorum ve bana da beklerim...
    http://gamzenindunyasi74.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz ne demekkk hemen geliyorum bende :))

      Sil