Takipçilerim :)

17 Haziran 2015 Çarşamba

MAC Matte Viva Glam A53

                            Herkese merhaba.. Bugünü kırmızıyla başlatalım dedim :)

Ben çok fazla kırmızı ruj kullanan birisi değilim hatta genelde evde sürüp sürüp siliyorum daha çok nude tonları kullanıyorum ama yine de elimde bir tane olmalı diye düşünüyorum. Mac'ın rujları yapı olarak çok güzel ve bu ruj kırmızılı tasarımıyla benim çok hoşuma gitti desem yeridir. Bu ruj mat olduğundan tabi ki kalıcılığı daha fazla ve krem gibi sürülüp çok güzel bir bitiş sağlıyor. 


Rengi bu şekilde tabi dudak,ten renginize göre değişebilir. Yapı olarak beni etkiledi. Bugünlük de benden bu kadar görüşmek üzere :)


15 yorum:

  1. Beyaz tenlilere çok yakıştırdığım bir ton bu, kırmızı-bordo-mürdüm tonlarını gün içinde bile rahatlıkla kullanıyorum vazgeçemiyorum.. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende beyaz tenlilere gerçekten çok yakıştırıyorum canım :) eminim yakışıyordur vazgeçme :)

      Sil
  2. Bende yaz kış vazgeçemiyorum bu tonlardan! Bize de beklerim sevgilerle

    YanıtlaSil
  3. Merhaba!Blog keşif etkinliğinden geliyorum,takipteyim bana da beklerim:)
    http//benimivirzivirlar.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  4. Ben de blog keşif etkinliğinden geliyorum , bloğunuzu takibe aldım , iyi yayınlar dilerim :)
    Benimkine de beklerim : dusesingunlugu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  5. Hosgeldinnnnn bende geldim hemen sanada iyi yayinlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  6. Geldim bile takipteyim :)

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,
    Bloglar arası dayanışma etkinliğinden geliyorum. Bana da beklerim. Sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
  8. heyy merhaba blog keşfetme etkinliğinden keşfettim hemen takibimede alıyorum banada beklerim ^_^ http://sevimlikitap.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinnn bende geldim ama takip et butonunu bulamıyorum acaba bilgilendirebilir misin nerede olduğuna dair :)

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. küçük bir aksaklık vardı hemen düzellttim şimdi bakabilirsinn :))

    YanıtlaSil