Takipçilerim :)

16 Temmuz 2015 Perşembe

Wet N Wild Lipstick

Herkese merhaba, yaz aylarında makyaj yapmak insana çok zor geliyor özellikle de yağlı bir cilde sahipseniz bu yüzden daha nude ve kalıcı rujlar tercih ediyorum yüzümüz ne kadar çabuk yağlanıyorsa dudaklarımızda o kadar çabuk kuruduğu için rujun kalıcılığı da bi o kadar azalıyor.


Bu konuya da benim için en güzel damgasını vuran ruj bu oldu. Bendeki tonu E902C Bare It All. 
Çok güzel bir tona sahip tek sevmediğim yanı rujun şeklinin düz oluşu oldu onun dışında benden büyük bir artı aldı. Saatlerde geçse tam olarak dudağınızdan kaybolmuyor ve kuruma da yapmıyor. Çok fazla tonu olan bir ruj Gratis mağazalarında bulabilirsiniz. Ben kendime yakıştırdığım başka tonlarını da almayı düşünüyorum. Bir de rengine bakacak olursak;


Gördüğünüz gibi bu şekilde. Eğer sizde kalıcılığına güvenebileceğiniz bir ruj alıyorsanız bunu deneyin derim. Bugünlük de benden bu kadar herkese iyi bayramlar dilerim! :)  



3 yorum:

  1. Merhaba:-)bloğunu keşif etkinliğinden aldım hemen takip listeme ekledim beni takip edersen çok sevinirim canım:-)
    Http://fatmadenizz.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil