Takipçilerim :)

5 Ekim 2015 Pazartesi

L'oreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jel

Herkese merhaba, uzun zamandır buralarda olamadığımın farkındayım sürekli bugün yarın derken ne kadar zaman geçmiş üstüne birde yazlıkta internetin olmaması tam oldu İstanbul'a döner dönmez yeniden yazmaya başlamalıyım dedim kendi kendime ve sizlere bu yaz da bana eşlik eden ve bu yazın en popüler ürünü olan renk açıcı jelden bahsetmek istedim. Geçen yıllarda kullandığım yazısını buradan bulabilirsiniz bu ürün saçımı baya bir açmıştı ama kızıllaştırmaya başlaması ve bitmesinin üstüne bir yenisini almamıştım üstüne ilkbahara girdiğimiz an bu açıcıyla karşılaştım ve bir şans vereyim dedim.


Yorumlarıma gelecek olursak bu ürün de diğerleri gibi saçın alt tonlarına inerek rengini açmayı vadediyor. Ve diğer ürünlere kıyasla daha güzel bir tona dönüşüyor ve kokusunu ben çok beğeniyorum. Güneş ışınlarıyla tabi ki de daha güzel bir açılma sağlıyor ama bu zamanlarda fön yardımıyla da etki ediyor. Tek şikayetçi olduğum çok çabuk bitiyor olması onun dışında saçımı boyatma kararı alana veya daha iyisini bulana kadar kullanacağım bir ürün. Doğal yollardan saç rengini açmak isteyenler için şiddetle tavsiye ederim :) Beni hala İnstagramdan takip etmiyorsanız hesabım: makeupbyyrn bir sonraki yazımda görüşmek üzere herkese güzel bir hafta olsun :)

17 yorum:

  1. Bloğunuzu takibe alıyorum. Bana da beklerim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Blogunuzu Blog keşif etkinliğinde gördüm :) takibe aldım :)
    Bloguma da beklerim :)
    http://balinkokusu.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
  3. Saç açıcı sprey kullanmistim bir ara sonrasinda boyatmaya baslayinca bir daha hep oyle gitti.;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben boyaya daha cesaret edemiycem sanırım :)

      Sil
  4. Merhabalar blog keşif etkinliğinden geliyorum. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler :) http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  5. Bioğunuzu takibe aldım ben de benim bloğuma beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. hello dear sir/madam
    I read your blog L'oreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jelfor a long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Bangalore

    YanıtlaSil
  7. hello dear sir/madam
    I read your blog for L'oreal Casting Sunkiss Renk Açıcı Jela long time. That's why you are requested to add this post to our blog in your portal.
    Verify in our blog this blog.professionalmovers.in . We keep sharing your blog with us from time to time.
    thank you

    This is My Blog:- Packers And Movers Hyderabad

    YanıtlaSil
  8. Önemli giriş adreslerine buradan ulaşabilirsiniz.
    betturkey giriş
    betpark giriş
    5EM

    YanıtlaSil