Takipçilerim :)

8 Nisan 2015 Çarşamba

H&M Make Me Blush Blusher

Herkese merhaba!! Bugün konuğumuz H&M den geliyor. H&M kıyafet konusunda olduğu gibi aksesuar, makyaj malzemeleri olsun birçok konuda birçoğumuzun ilgisini çekmiştir. Bugünde sizlere severek kullandığım bir allığından bahsedeceğim.

Ben allıklarda açık pembemsi yada hafif şeftali tonları çok kullanıyorum. Buda daha önce paylaştığım The Balm ın Hot Mama allığı gibi yazısını buradan bulabilirsiniz

Şimdi asıl konumuza gelecek olursak çok doğal ışıltılı bir görünüm sağlıyor yanaklarda çok tatlı bir pembelik oluşturuyor kalıcılığı derseniz orta derecede ama zaten h&m in bir makyaj markası olmadığını düşünürsek ürünleri oldukça başarılı. 


Gördüğünüz gibi hafif parlak doğal bir görünüm veriyor. Fakat tonunu ne yazık ki söyleyemiyorum çünkü arkadaki yazılar silinmiş ama çok fazla ton yoktu diye hatırlıyorum deneyerek kendi tonunuzu gayet rahat bir şekilde bulabilirsiniz. Bugünlük de benden bu kadar hepinizi öpüyorum :)

5 yorum:

  1. bende doğal ışıltılı allıklara bayılırım güzel yazı canım kalemıne saglık :)

    YanıtlaSil
  2. Selam yaren en yakın zamanda ben de deneyeceğim bu allığı :) Bir başka blogda yorumlardan seni gördüm takip ettim :) Ben de yeni komşunuzum bana da beklerim : http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  3. Selam yaren en yakın zamanda ben de deneyeceğim bu allığı :) Bir başka blogda yorumlardan seni gördüm takip ettim :) Ben de yeni komşunuzum bana da beklerim : http://ataleofbeauty.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen geliyorum canim hosgeldin :) alligida tavsiye ederim :)

      Sil